• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jakie funkcje posiadać powinny programy hotelowe
Spora ilość właścicieli hoteli czy pensjonatów decyduje się w pewnym momencie na uruchomienie w prowadzonych przez siebie obiektach jakiegoś sprawdzonego systemu rezerwacyjnego. Narzędzia takie od lat są używane i jest ich wiele na rynku, tak więc nie powinno być dużych problemów z wyborem. Ale podejmując decyzję o wdrożeniu jednego z takich rozwiązań trzeba zwrócić swoją uwagę na kilka istotnych rzeczy, aby w pełni być zadowolonym z niego. Przede wszystkim bardzo ważną rzeczą jest, aby tego typu channel manager bezpiecznie i sprawnie mógł obsłużyć wszystkie składane w obiekcie rezerwacje. Dotyczy to zarówno kontaktów za pomocą maila czy telefonu, jak również przez stronę internetową czy popularne platformy, takie jak Airbnb czy Booking. Szczególnie przy tych ostatnich bardzo ważne będzie, żeby opłacenie przez klienta danego pokoju od razu miało odbicie w programie, co umożliwi uniknięcie kilkukrotnego wynajmu tego samego miejsca. Lecz obsługa rezerwacji to także płatności i rozliczenia czy też przesyłanie informacji do gości, i w tym obszarze także się przyda, jeżeli znalezione narzędzie służyć będzie odpowiednim wsparciem. Kolejną istotną rzeczą, na jaką trzeba zwrócić uwagę, są raporty i analizy. W oparciu o nie kadra managerska mogła będzie analizować co się obecnie dzieje, a także rozplanować prace do wykonania w przyszłości. Warto też zobaczyć, czy kalendarz rezerwacji da się otworzyć na dowolnym urządzeniu mobilnym i stacjonarnym, oraz czy posiada kopię bezpieczeństwa.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.